ATmega8535L-8AI za 90,-

jirka7a@seznam.cz jirka7a@seznam.cz
Pátek Květen 27 11:53:39 CEST 2005

>1) vsiml jste si tech smajliku ????
>2) a skutecne jste si jist, ze jiny duvod nemuze existovat ????
>Coz takhle existujici FW pro 8535, ktere je aktualizovani Atmelem
>a je dostupne pouze v spustitelnem tvaru ????
>Fakt jsem zadouci vedet, jak ho naladujete do ATmegy32 :-))))))))))
>S pozdravem
>MK

Ja to jen necitim jako neco na co bych musel byt upozornovan 2x v teto
debate !!!!
Nejak se nezlobim, ale proste mi pripada se rozume take zamylset nad tim,
jestli ma vyznam jit do koupi atmega8535 ... , a tak jsem upozornil i na
jine moznosti.

Jinak predem lituji nekoho kdo si chce kopuit kousek, aby nyni si postavil
zarizeni s IO, ktere nebude dostupne, kde ma pouze binarni kod, ktery se
nejspise ani dale nebude rozvijet.

Zazil jsem si neco takoveho, dobra nabidka z vyprodeje, svab prestal
fungovat (ne ze by spatny dodavatel) a tak jsem rychle bezel pro dalsi a za
mesic skoncil jak vyprodej, tak zarizeni prestalo chodit.

Klidne, at si nekdo koupi vsech 20 kousku, jen to je muj nazor.

Jirka