BGA kulicky

David Kucera david@cybertex.cz
Sobota Květen 28 11:14:51 CEST 2005

prodavaji se take obvody co zadne kulicky nemaji :-(
a to jak u velkych obvodu tak i u malych (500vyvodu nebo treba 20
vyvodu), taky u hodne vyrobcu si muzete vybrat zdali chcete obvod z
kulickama nebo bez- zalezi co mate za technologii osazovani (co vam jde
lepe, nebo co umite nebo mate moznost umet)
druha vec ze nektere ac se delaji v obou verzich sezenete jen v urcitem
provedeni :-(( (nebo sezenete i v druhem ale pri 10 000 kusech :-(( )

pixely jsem zatim prodavat nevidel ale kdo vi neznam vse :-)

David Kucera
technical director
CYBERTEX CZ, s.r.o.
GSM +420 728 719 427