Nevite nekdo blizsi info o krokovem motoru viz text?

Ivan Kiss Ivan.Kiss@Novohrad.sk
Pátek Květen 27 10:05:42 CEST 2005

EM-155 DC 35V/13,3W
2-2 phase or 1-2 phase constant voltage drive type motor
IK

MVEAc> Hezky den. Dostalo se ke me 5 krokovych motoru z tiskaren Epson. Jedna se
MVEAc> o krokove motory slouzici k posunu valce. Jejich oznaceni je EM-155 EPM
MVEAc> 4261
MVEAc> Nemate nekdo datashet nebo aspon povedomi na jake jsou napeti?  Poridil
MVEAc> jsem si radic z hobbycnc.hu a tak bych si rad zacal hrat :)

MVEAc> Mate nekdo tip z jakeho casto vyrazovaneho zarizeni se daji sehnat slusne
MVEAc> krokove motory? Aspon 200 kroku na otacku a 0,6 Nm? Jde mi jen o
MVEAc> hracickareni a radost z toho ze to funguje :)

MVEAc> Diky moc
MVEAc> Martin
MVEAc> PS: vubec netusim jestli tenhle mail odesilam jako plain text nebo html
MVEAc> (nastaveni meho LN clienta nemuzu menit) .. kdyby to doslo osklive, tak
MVEAc> prijmete mou omluvu :p