Drzak tuzkovych baterek

Jirka zaloha@volny.cz
Čtvrtek Květen 26 12:01:06 CEST 2005

Tak jeste jednou k tomu Keystone:

mnou minule uvedena dratova pruzina ma vyhodu v toleranci delky clanku
(jsou dost ruzne), ale zase ma mensi pritlak a muze do obvodu zanaset
vetsi seriovy odpor (materialem je vzdy ocel, takze merny odpor nic
moc). Mozna by pro vybrane spektrum clanku bylo lepsi pouzit typy 290 a
291 z http://www.keyelco.com/kec/pdfs/p11.pdf - prave ty maji v tom
Fulguru na http://www.fulgurbattman.cz/obchod.phtml?typ=2 za myslim
velmi prijatelnych 9,- penez... Navic se ty dvojice daji rozriznout a
pouzit samostatne, coz je obecne lepsi reseni pro samostatne zapojeni
clanku v drzaku (to umoznuje obcasne vybijeni/nabijeni jednotlivych
clanku za ucelem jejich "vyrovnani" ci zjisteni kapacity apod.).

--
Jirka