Domaci automatizace

Jaroslav Buchta buchta@compelson.cz
Čtvrtek Květen 26 07:11:35 CEST 2005

386... jooo to byly casy,kdyz byl vetrak jen ve zdroji a jeste vetsinou
zbytecny (pokud nebyly 4HDD):-)))

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]On
Behalf Of Jiri Foldyna
Sent: Thursday, May 26, 2005 1:00 AM
To: 'HW-news'
Subject: RE: Domaci automatizace

> Dalsi jsou uz jen drazsi...
> Takze ono to jde i bez spotreby nekolika desitek W:))).
>
> A mimochodem, jak jste spokojeny s poruchovosti dilu na PC???
> Slaba mista typu zdroje, hadry a dalsi vymozenosti siti s horkou
> jehlou:)))...
> S pozdravem,
> 		Marek Pavlu

Pred asi 10 lety jsem zprovoznil pristupovy system s centralou 386SX v
provedeni PC104. Pokud se dobre pamatuji, obsluhuje 16 proximity snimacu
pripojenych pomoci konvertoru na RS-232 a dalsi bizuterii (zamky, sirenky,
klavesnice). Tak nejak se to stalo soucasti baraku, ktery uz 3x zmenil
majitele. System funguje, naposledy jsem do nej sahal v r. 1997, kdy jsem
pridaval nejake zamky a klavesnice. PC104 je puvodni, ridici SW je ve
flasce. Spotreba je na urovni routeru, tedy radove jednotky W (mam pocit, ze
se to napaji ze zdroje 5V/2A, ale tim si nejsem stopro jisty). Toz tak asi
ke spolehlivosti. Pokud tam nebudete cpat jako CMS nejakou samodoma
slataninu z toho, co najdete na smetisti, a nebudete pistet po Woknech,
muzete klidne centralu spachat na PC like pocitaci. Jde jen o to, co je vam
osobne blizsi a cemu lip rozumite. Spojky subsiti a distribuovana
inteligence a podobne veci zni sice vznesene a systemove a tak nejak
vedecky, ale prakticky vzato jde o overkill. Nez to vymyslite a
naprogramujete a odladite, tak uz vam to stejne bude k hov.., protoze se
budete stehovat do domu s pecovatelskou sluzbou :-)).

Zdravim

Jiri Foldyna