Domaci automatizace

Jaroslav Buchta buchta@compelson.cz
Čtvrtek Květen 26 07:08:53 CEST 2005

Bezne pouzivam detekci 0 na sekundaru, pokud je na nem jen usmernovac
(symetricky) tak je fazovy posuv maly, reklbych az nemeritelny,rozhodne pro
ucely spinani zanedbatelny. A to mluvim o malem trafu,tak 1.5VA, vetsi na
tom budou lepe. Takzeproste jen R,T,D(antiparalelne k bazi),R a mam krasny
obdelnik .

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]On
Behalf Of Marek Pavlu
Sent: Wednesday, May 25, 2005 11:44 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: Domaci automatizace

// >Galvanicke oddelenie detekcie priechodu nulou by som videl ako
// nevyhnutnu
// poziadavku. Nevznikne na trafaku nejaky posuv fazy?
// 10M je sice dostatecne a pro dany ucel asi i norme odpovidajici izolacni
// odpor, ale take se ve me neco prici a tak zkusim zitra nemotat nejakou
// civku
// skrze kterou prostrecim L1 a postavim k tomu nejaky tranzistorovy
// vyhodnocovac. Fazovy posuv je celkem nezajimava zalezitost, jedine co
// potrebujete je zmenu logicke urovne, ktera ma nejaky pevne dany casovy
// vztah
// k pruchodu faze 0 , ostatni uz je jen sw zalezitost.
//
[M.P.]

Fazovy posuv vznikne vždy i na blbem trafu, v opacnem pripade by slo o
idealni soucastku. Ja to schema nevidel, ale jestli vrazi do serie R a
nejakou civku trafa, tak tam ten fazovy posuv bude, lze ho snadno pocitat,
ale to mi pripada jako dosti nestastne reseni:(.

// >A kam chcete umiestnit tie krabicky? Do miestnosti, alebo do rozvodne? V
// prvom pripade, nebolo by vhodne oddelit optoclenmi RS485? V druhom
// pripade,
// nebolo by vhodne oddelit optoclenmi vstupy?
// Melo by to prijit na DIN do rozvadece, opticky oddelovat vstupy
// respektive
// RS485 jsem zvazoval, ale nevim pripada mi to az trochu prehnane, preci
// jen
// neni to do prumysloveho prostredi, nicmene zatim nejsem tak uplne
// rozhodnut.
[M.P.]

Mne se libi ty nove svabiky od Analogu, ktere maji galvanicke oddeleni s
pomoci trafa primo na cipu, ta nova technologie, co se s ni Analog furt
vytahuje:)))).

//
// >Bavil jsem se s kamosem co ma doma jakousi DA a rika, ze stmivac
// "potrebuje" jen asi na 3 zarovkach. Pak by detekce byla osazena jen na
// jedne
// desce.
//
// Asi ano, ale pri trose stesti to jsou 3 zarovky na trech ruznych modulech
// a
// tak by ta detekce mela byt rrsena jako lowpower , nehlede na to, ze I u
// ostatnich zarovek je vhodne mit pozvolne zozsveceni, setri se tim zarovka
// a
// to tak, ze velmi vyzname.
//
//
// wek
//
[M.P.]

S pozdravem,
		Marek Pavlu
---
avast! Antivirus: Odchozi zprava cista.
Virova databaze (VPS): 0521-1, 24/05/2005
Testovano: 25.5.2005 15:57:46