RE: Membránové klávesnice - kde a za kolik ?

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Čtvrtek Květen 26 00:34:54 CEST 2005

Díky za info.

Já to nepotřebuju až tak rychle, ale 1000 Kč/kus je poněkud
nepřijatelné, protože s celým zařízením se potřebuju dostat někam na
1.500 Kč/kus v koncové ceně.
A to je v tom LCD displej, mikrokontrolér, plošný spoj atd.
Takže asi budu muset vymyslet něco jiného...

Zdraví PavelK