Re: Membránové klávesnice - kde a za kolik ?

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Čtvrtek Květen 26 00:23:59 CEST 2005

AKI ELECTRONIC (byv. Hausermann), http://www.aki-electronic.cz/.

Dlouhé dodací lhůty (14 dní i více) a vysoká cena (něco kolem
tisícovky za kus při 20 kusech). Bohužel všichni ostatní výrobci v ČR
mají podobně mizerné podmínky a když to člověk nutně potřebuje tak
může jen skřípat zubama... Ale s kvalitou jsem spokojený.

Aleš Procháska