DTMF a PIC

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Středa Květen 25 23:21:38 CEST 2005

Ten dvojity RC je dolni propust, aby to nemelo tolik harmonickych. Poukd se
generuje kazda frekvence na jinem bitu a do piskatka jdou 2 vystupy proti
sobe, melo by to byt ciste. Pokud jsou na 1 (dvoustavovem) vystupu oba
kmitocty, asi tam bude pekny bordel (kombinacni kmitocty a jejich nasobky) i
kdyz DTMF je snad pocitane tak, aby tyto produkty nicemu nevadily.
Andel

----- Original Message -----
From: "Petr Zahradnik" <clexpert@clexpert.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, May 25, 2005 11:07 PM
Subject: Re: DTMF a PIC

Puvodni zprava ze dne 25.5.2005:

> co zkusit asm a spocitat si frekvence? Je to preci na par radku...

Jasne, to by nemel byt nejaky problem, ale me pripada, ze to z toho
leze nejak divne. Dle manualu k te instrukci tam na vystupni pin
zapoji RC clanek v podstate jako odpor 1k, pak kondik 100n na zem, pak
zase odpor a zase kondik 100n na zem. A tam je vystup. Ja nejsem zase
tak kovany v analogove technice a co z toho leze, to je podezrele.
Koukam se na to osciloskopem, dam fouriera, ty dve frekvence tam jsou,
i kdyz tedy jedna lehce ujeta a to vic nez nutnych 1,5%. Ale to by se
dalo resit. Spis ale mi pripada, ze tam je take nejaky dalsi binec.
Mam to necim zesilit nebo co s tim?

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem