DTMF a PIC

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Středa Květen 25 23:16:51 CEST 2005

Puvodni zprava ze dne 25.5.2005:

> Jde o to v cem je problem? Generovany signal je v poradku? Pokud ano
> a zlobi to, nema to piskatko nejakou rezonanci ze by jeden ton
> maskoval ten druhy? Co maji na vystupu DTMF kodéry? Neleze z nich
> treba sinus aby se zkreslenim pri prenosu nenadelalo tolik
> kombinacnich kmitoctu? Andel

No je tam asi nejaky svincik. Dva tony tam jsou, jak jsem psal, jeden
mi pripada trochu vedle, ale jsou zretelne fourierem. Otazkou spis je,
ze asi nebudou dokonale. Ja tu bohuzel u sebe nemam zadny jiny funkcni
DTMF encoder, tak leda bych se napojil dovnitr do telefonu, to se mi
tedy moc nechce :-)

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem