0,15 mm cara dps

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Středa Květen 25 20:53:42 CEST 2005

To mohla byt nahoda, jeden z x kusu, mohlo to byt v dobe kdy s tim zacinali
.... Pred 10 lety se mi stalo, ze na jedne ze 30 dvouvrstvych desek z
Printedu byla prokovka nevodiva. Byla to deska osazena z obou stran (z jedne
strany LED displej, z druhe vsechno ostatni), pajena na vlne, takze prokovy
prolite cinem. Jen v miste displeje (pajeny rucne) byly prelepky a zrovna
tam byla nevodiva prokovka. Tehdy jsem sice neuvazoval o zmene dodavatele,
ale pokud jsem nejakou desku pajel rucne, mel jsem tendenci proletovavat
prokovy (neveril jsem jim). Potom se nejak zprisnily podminky, vim ze se na
odbrousene desce mikroskopem merila tloustka prokoveni. Printed delal (snad
i dela) hodne pro nemce a ty jsou dost cimprlich. Ponejake dobe jsem zase
zacal prokovkam verit a uz jsem problemy nemel.
Andel

----- Original Message -----
From: "Miloslav Kazda" <miloslav.kazda@volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, May 25, 2005 8:25 PM
Subject: Re: 0,15 mm cara dps

Tak ja pridam take svoje zkusenosti. U Printedu nechavame delat
dvojvrstve desky, ktere nejsou prilis slozite (to je pojem relativni),
ale ctyrivrstvy a vice jiz nechavame delat u Cube. Duvod je jenoduchy.
Jednou jsme nechali u printedu udelat ctyrvrstvou desku a hotove
zarizeni se chovalo podivne. Chvili bezelo a chvili ne. Stacilo desku
spravne prohnout. Pajeni bylo OK, ale byl problem v nekterem z
nekolika set prokovu. Od te doby jen a pouze dvouvrstve desky. Vyhoda
printedu je pomerne velka rychlost za rozumne ceny.

K cenam u Cube. Nejsou levni ale cena odpovida vysledku.

Miloslav Kazda