Domaci automatizace

Jan Waclawek wek@evona.sk
Středa Květen 25 13:56:37 CEST 2005

Pavel Novotny wrote:
> 10M je sice dostatecne a pro dany ucel asi i norme odpovidajici izolacni
> odpor,

To mozno ano, ale hadam treba splnit aj nejaku izolacnu pevnost (t.j.
aby to vydrzalo nejaky ten kilovolt) co treba tusim aj testovat per kus;
dalej tusim treba zaruku na pripad zlyhania ze to zlyha "dobre", t.j. sa
prerusi.
Vid kondiky X a Y.

> Fazovy posuv je celkem nezajimava zalezitost, jedine co
> potrebujete je zmenu logicke urovne, ktera ma nejaky pevne dany casovy vztah
> k pruchodu faze 0 , ostatni uz je jen sw zalezitost.

Oh, to si ale vyziada nejaku kalibraciu... Ale snad by to slo.

Mimochodom, to vypinanie optoclena detekujuceho priechod nulou, nemohlo
by to byt tak, ze v serii s ledkou optoclena by bol triak optotriaku
riadeneho z procesora? Je to sice trocha za vlasy pritiahnute, ale mozno
by to fungovalo. Dalej, mozno by stacilo sa nasynchronizovat na siet len
kedy-tedy a dalej to drzat vlastnymi hodinami, je to nezmysel?

wek

PS. Prosim podpisujte sa svojim menom/nickom, prip. odmazavajte cudzie
podpisy. Dakujem.