Domaci automatizace

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Středa Květen 25 12:22:08 CEST 2005

>Galvanicke oddelenie detekcie priechodu nulou by som videl ako nevyhnutnu
poziadavku. Nevznikne na trafaku nejaky posuv fazy?
10M je sice dostatecne a pro dany ucel asi i norme odpovidajici izolacni
odpor, ale take se ve me neco prici a tak zkusim zitra nemotat nejakou civku
skrze kterou prostrecim L1 a postavim k tomu nejaky tranzistorovy
vyhodnocovac. Fazovy posuv je celkem nezajimava zalezitost, jedine co
potrebujete je zmenu logicke urovne, ktera ma nejaky pevne dany casovy vztah
k pruchodu faze 0 , ostatni uz je jen sw zalezitost.

>Mimochodom, co s EMC? Ta tlmivka postaci? A ta je spolocna alebo ich tam
bude 8?
Tot otazka, kterou nedokazu tak uplne zodpovedet, pocital jsem, ze tam dam
8ks tlumivek, ale mozna by stalo za to pouzit jednu "velkou tlumivku " ,
vite nekdo o nejake dostatecne male velke tlumivce pro 16A ? Apropo,
netusite nekdo zda se ruseni  tyristorove regulace da simulovat treba v
Multisimu ?

>Preco je na vstup pouzity HC132? Je to v niecom lepsie ako HC14?
Proste jich mam plny suplik, jinak je HC14 vhodnejsi a logictejsi reseni :-)

>A kam chcete umiestnit tie krabicky? Do miestnosti, alebo do rozvodne? V
prvom pripade, nebolo by vhodne oddelit optoclenmi RS485? V druhom pripade,
nebolo by vhodne oddelit optoclenmi vstupy?
Melo by to prijit na DIN do rozvadece, opticky oddelovat vstupy respektive
RS485 jsem zvazoval, ale nevim pripada mi to az trochu prehnane, preci jen
neni to do prumysloveho prostredi, nicmene zatim nejsem tak uplne rozhodnut.

>Bavil jsem se s kamosem co ma doma jakousi DA a rika, ze stmivac
"potrebuje" jen asi na 3 zarovkach. Pak by detekce byla osazena jen na jedne
desce.

Asi ano, ale pri trose stesti to jsou 3 zarovky na trech ruznych modulech a
tak by ta detekce mela byt rrsena jako lowpower , nehlede na to, ze I u
ostatnich zarovek je vhodne mit pozvolne zozsveceni, setri se tim zarovka a
to tak, ze velmi vyzname.

wek