faze x zem x nulak

Tomáš Vondra vondra@karneval.cz
Středa Květen 25 02:22:18 CEST 2005

Aha!  Takze  tu  zem  ja  si  vlastne  ZEM  jakoby  zvolim a zbyvajici
potencialy  pocitam  vuci  tomuhle  zvolenemu  - v podstate se jedna o
volbu vztazne soustavy, jestli tomu dobre rozumim. No v tom pripade je
mi  to  (relativne)  jasne  - ja jsem totiz student matematiky a podle
zvyku  jsem  furt  hledal nejakou definici typu "Zem je kdyz ..." nebo
nejaky  pravidlo  podle  kteryho  se  to  umistuje  (a  ani jedno jsem
samozrejme nenasel).

Diky, tohle je presne to co mne nakoplo (snad) spravnym smerem.

t.v.