Domaci automatizace

Marek Pavlu marekpavlu@mybox.cz
Úterý Květen 24 16:33:52 CEST 2005

Zdravim,

// Vynechte PC z _jakychkoli_ casove kritickych cinnosti (odpoved na vyzvu
// v limitu, rizeni smeru komunikace).
//
[M.P.]

Tento problem, pani propagatori, DA zalozene na CMS s PC, tak nejak
zatajili:))), ale kdo chce kam, ... :)).

// >
// > wek
//
// Moje DA ma sbernici rizenou "dotaz/odpoved". Stara se o to jednocip,
// ktery periodicky obvolava vsechna znama zarizeni. Na odpoved je limit
// 100ms.
// Bohuzel jsem do cele soustavy pripojil PC a to se do tech 100ms obcas
// nevejde. Pokud se chcete vyvarovat tohoto problemu, udelejte komunikaci
// s PC uplne asynchronni (jednocip s 2*UART + fronty), jinak je to akorat
// k vzteku. Taky me to ceka :-).
//
[M.P.]

S pozdravem,
		Marek pavlu

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava cista.
Virova databaze (VPS): 0521-0, 23/05/2005
Testovano: 24.5.2005 0:19:58