Je specialni nabijeci obvod CCS9620 a spol. jen PIC16F628?

Marek Pavlu marekpavlu@mybox.cz
Úterý Květen 24 16:33:52 CEST 2005

Zdravim,

No ta 16F628 ma dva zajimave moduly:
-VolatgeReferenceModule
-ComparatorModule

S pomoci VRM muzete na jeden vstup komparatoru privadet napeti a ridit ho v
sestnacti krocich. Takze takto "lze" udelat jakysi levny ctyrbitovy A/D
prevodnik.  Pritom VRM ma dva mody a v miste, kde se kryji svým napetovym
prubehem lze dosahnout i vyssiho rozliseni. Takto jsem v jedne aplikaci
obesel problem s nedostavajicim se A/D(16F628 jsem pouzit musel, nejak jsem
nedostal na vyber:) a docela hezky to beha:))).
Schema jsem nevidel, ale kdyby tam trebas prepinal zesileni nejakeho OZ, tak
se z toho da vytriskat jeste vyssi pocet bitu nez jen ctyri:))).

S pozdravem,
		Marek Pavlu