Je specialni nabijeci obvod CCS9620 a spol. jen PIC16F628?

Jirka zaloha@volny.cz
Úterý Květen 24 10:25:29 CEST 2005

radek kasal napsal(a):
> Já jsem malé buřty koupil dítětí do autíčka, asi před 2 lety. Čtyři
> kousky a jeden již stačil odejít. Použít místo nich tužkové baterky
> se mi jeví jako vhodné řešení a asi bych si to nejdříve vyzkoušel.
> Současné kapacity 2100mAh jsou podobné staršim buřtíkům.

S tim rozdilem, ze "tvrdost" clanku (schopnost dodat velke proudy) a tim
treba i schopnost rychlonabijeni je nesoumeritelna (samozrejme AA jsou
na tom podstatne hur nez SC).

Fyziku a chemii se proste nejak nedari oklamat...

--
Jirka