Jak sundat SMD smeti

Danhard danhard@volny.cz
Úterý Květen 24 10:14:41 CEST 2005

Jakypak predimenzovany ?
Zkus vytahnout s tou deckou hrackou 135 pinovej triradej konektor nebo
Motorolu 68060 z prostredku osmivrstvy desky.
Opalovaci pistole jede na plny pecky skoro 2 minuty :o)

Danhard

> jak v domacích podmínkách sundaváte SMD odpory a kondenzátory -
> nedestruktivně.
> V případě integračů používám metodu odsávačky s planžetkou kterou narvu
> pod ohřátou nožičku.
> Jenže v případě odporu neni co odehnout. > Napadlo mne, udělat přípravek
> na pistolku tak,
> aby se ohřívali oba konce odporu nebo kondenzátoru najednou, neco jako
> vidličku a tim to sundat.
> Možná by to šlo i na mikropájku.
> Nemáte někto zkušenosti?

Horky vzduch, treba i opalovaci pistole, i kdyz u te je vykon
jak topne spiraly tak ventilatoru vic nez predimenzovany

S pozdravem
MK