Jak sundat SMD smeti

Cihak@dkv.lbc.cd.cz Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Úterý Květen 24 09:53:23 CEST 2005

V posledním týdnu se tu řešily vyfukovačky za velmi pěknou cenu - když jsem
si to vyzkoušel (a vyndal zajišťovací šroub :-)) ) jsem velmi spokojen.
Předtím jsem používal horkovzdušnou pistoli. Ohřát celou desku, klepnout s
ní o stůl a součástky odpadnou. To funguje bezproblémově - nikdy jsem tím
nic nezničil, ale souástky jsou olepené cínem a spojené navzájem - další
práce s vyčištěním a rozdělením. Navíc tak nelze selektivně sundat jen
určitou součástku při opravě.

	Martin.

-----Original Message-----
From: radek kasal [mailto:radekkasal@seznam.cz]
Subject: Jak sundat SMD smeti

Ahoj,
 jak v domacích podmínkách sundaváte SMD odpory a kondenzátory -
nedestruktivně. V případě integračů používám metodu odsávačky s planžetkou
kterou narvu pod ohřátou nožičku. Jenže v případě odporu neni co odehnout.
 Napadlo mne, udělat přípravek na pistolku tak, aby se ohřívali oba konce
odporu nebo kondenzátoru najednou, neco jako vidličku a tim to sundat. Možná
by to šlo i na mikropájku.
 Nemáte někto zkušenosti?

Radek