Tesla SM260

Jan Waclawek wek@evona.sk
Úterý Květen 24 09:41:42 CEST 2005

> 1) muze byt maly tah praveho unasece
Nie, ten taha dobre.

> 2) pokud kladka skutecne lepi,
Ano, lepi.

> zkuste ji vydrhnout isopropylem.
Drhol som, lepi nadalej.

> vrstva jen povrchova) ji prebrousit (je na to ovsem treba specialni
> bruska), nebo vyrobit uplne novou (ev. k tomu vyuzit "jadro" z te stare).
Brusit som sa neodvazil (a vidim ze to je dobre, lebo nemam ziadnu speci
brusku ani skusenost).

> Vsechny popsane postupy bezne pouzivam (lepe receno pouzival jsem, dnes
> uz tyhle veci temer neopravuju).

... a presne kvoli tomu sa mi nechce zhanat novu kladku ani ju vyrabat.
Len mi ho bolo trocha luto.

Myslel som len, ze existuje nejaka finta co ma nenapadla (napadlo ma
este ju niecim oblepit, ale to je asi hlupost).

Kazdopadne dakujem,

wek