Tesla SM260

Honza jan.kuba@seznam.cz
Úterý Květen 24 00:06:56 CEST 2005

Jo ta deska asi byla z magnetaku - je fakt, ze to byl desnej bastl a
slatanina. Nicmene mechanika lepsi ( festovni)  nez u kdejakeho
"SONYdecku" :-)
Taky mam tez jeden takovy stroj - funkcni dodnes. Pouzivam ho v praci
na  automaticke nahravani hovoru. Jen jsem tenkrat upravil rychlost
posuvu asi na desetinu obratek. A z C60 kazety je razem C600.
Na hovory dostacujici.
Ja jsem psal jeden rozebrany ( po slozeni zajiste funkcni) je za odvoz k
dispozici.
Honza