Je specialni nabijeci obvod CCS9620 a spol. jen PIC16F628?

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Pondělí Květen 23 21:07:24 CEST 2005

> Nebyly to clanky od Te....u, "high discharge"? Pokud jo,
> neprisel jsem na to, kdo je vyrobcem a pro podezrele nizkou
> cenu bych je asi nekupoval. Era ale delaji dobra...

Samozrejme zluty HDcka. Jinak je zbytecne tajit jmeno - prodavala a snad
stale prodava je firma Telink. Ostatne nebyl jsem sam komu odesly celkem
rychle. Cena zas tak podezrele nizka nebyla cca 70Kc/cl. To same staly ty
1700SCR burty. Nicmene v te dobe to byly asi jedine NiMH na trhu co takovy
proud daly.
Era jsou samozrejme dobra - pokud se to o "gumacich" z EPP da rict - na to
na co jsou urcena jsou idealni. :-)

> Odjakziva mam z tehle znacky "divnej" pocit, nicmene jsem ted
> postavil par sedmiclankovych sad s GP1100AFHR (byly mi
> doporucovany jako
> "skvele") a zdaji se byt vcelku slusne (tedy az na ne zcela
> plochou vybijeci krivku, ale co by clovek nechtel od
> NiMH...). Uvidime casem.

Na litani je nemam tak nemuzu soudit, ale mam je do fotaku (2 sady AA) a
PMRky (3 sady AAA) a jednoznacne je na ne spolehnuti a maji male
samovybijeni.

> No a to "neukocirovani" Sanya muze klidne byt globalizacnim
> postoupenim vyroby do Ciny apod., vcelku bych to ocekaval...

Je to ale skoda...

RadekCX