LCD Neovo F-15

Jiri Drozd jirkonf@seznam.cz
Pondělí Květen 23 20:52:41 CEST 2005

   Fajn, ono jich tam moc neni (16) takze zitra skocim do GESu pro low
ESR 105stC kondiky a zkusim je vymenit vsechny. Je to strelba naslepo,
ale ted sem prolezal ruzna fora ohledne oprav lcd monitoru a zda se ze
ty elyty u podobnych zavad  pomahaji. Merit ztratovy uhel nemam bohuzel
cim. Kazdopadne diky.

JDrozd