Pajim, pajis, pajime :-))

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pondělí Květen 23 20:19:24 CEST 2005

Puvodni zprava ze dne 23.5.2005:

> Na moji to je taky na samolepce, jenze cinsky :-))) Vy se vsichni
> mate, kupujete si je pod 2000 penez, ja jsem ji kupoval pred
> vanocema za 6000 :-(((

Ja koupil taky nekdy koncem 2004 nebo zacatkem 2005 stanici 852K za
asi 5-6k. A v navodu bylo napsano, ze mam odstranit cervene srouby,
jenze tam zadne nebyly :-) Tak jsem napsal do Hadexu (kde jsem to
koupil) dotaz, ze je nevidim, a oni se ani neracili mi odpovedet :-)
Ale funguje to :-)

Mimochodem, zrovna pred tydnem jsem ji rozebiral, protoze jsem
potreboval sundat to ucho nahore, abych na ni mohl dat jeste odsavaci
stanici... no a kdyz jsem to mel rozebrane, vsiml jsem si, ze zemnici
vodic je tam na fastonu a visi tam jen tak tak...

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz