Je specialni nabijeci obvod CCS9620 a spol. jen PIC16F628?

radek kasal radekkasal@seznam.cz
Pondělí Květen 23 18:48:20 CEST 2005

Je vidět že mé úvahy se pohybují ve stejné rovině. Už dlouhou dobu mám
rozdělanou nabíječku jednotlivých článků a asi ji nikdy nedodělám.
Teoreticky je to snadné, PIC, trochu drobotiny kolem a čas. Dokonce jsem
kdysi zakoupil (vyhodil peníze) MW398GS. Tehdy sála víc a je použitelná
jen jako krabička.

Má někdo praktické zkušenosti s přehřívánim článků, zkracuje to tak
hodně životnost nebo je to jen dohad?

Níže uvedená MW3278
- má nějakou regulaci proudu nebo to pere do všech článků stejně 1500mA?
- šlo by jí upravit na nabíjení malých buřtů
- doporučíte ji

Radek

On
> Behalf Of Dusan Dolezal