LCD Neovo F-15

Jiři Drozd jirkonf@seznam.cz
Pondělí Květen 23 16:34:37 CEST 2005

  Zdravim,
mam od znameho na opravu monitor LCD Neovo F-15, po zahrati (cca 15minut) obcas problikne obraz - bila obrazovka - obraz, cim dele je zapnuty tim je to castejsi az nakonec zustane obrazovka bila naporad. Na poklepy a podobne nereaguje (ani primo na DPS). Zkousel jsem menit elyty ve spinanem zdroji primo v monitoru (12V -> 5V) a jediny vysledek je ze to zacne delat cca po pul hodine. Napada me zkusit vymenit ty elyty vsechny - ma to cenu? Zkousel sem googlit, ale jedine co sem nasel byly nabidky firem ktere ty monitory prodavaji. Znamy ma na firme jeste jeden uplne stejny monitor a ten to pry dela taky, i kdyz ne tak casto a po delsi dobe (ale zas je o neco novejsi).

  Pekny den - JDrozd
http://www.seznam.cz - e-mailová schránka 2000 MB