Pajim, pajis, pajime :-))

MK info@mcu.cz
Pondělí Květen 23 14:56:40 CEST 2005

> Jak funguje ta vakuová pinzeta ? To má nějaký píst, kterým se to natlakuje
> ?
> (tedy spíš navakuuje :-)) )

Na obrazku je videt na boku plocha urcena ke stisknuti.
Ale jak to funguje v realu nevum, bohuzel jsem ji zatim v ruce nedrzel

> A jsou k dispozici nějaké nástavce pro IO na tu vyfukovačku ? Případně
> ceny
> ? Na tom WWW k tomu nic není.

Nastavce a hroty - pouze orientacne, konkretni ceny zatim nevim
http://shop.wiltec.info/tabshop_s/wiltec_gmbh___heissluftduesen.html
http://shop.wiltec.info/tabshop_s/wiltec_gmbh___loetspitzen.html

Zatim mam od Davida 850C a od jineho dodavatele pod jinou prodejni
znackou 936 a 937.

936 a 937 mam neco pres rok a zatim si nestezuju, hroty jsou dostupne
ve stejne kvalite jako k Solomonkam, v ponekud sirsim sortimentu
pri srovnatelne cene

Slusne receno - za ty penize se to oplati, otazka je dlouhodoba spolehlivost
Tu ukaze az cas :-)))

S pozdravem
MK