Je specialni nabijeci obvod CCS9620 a spol. jen PIC16F628?

Dusan Dolezal dolezal@zoner.com
Pondělí Květen 23 14:19:25 CEST 2005

A neni pak rozumnejsi udelat to rovnou do nejakeho PICu s A/D prevodnikem?
Ja jsem kdysi zacal nabijecku bastlit, ale jaksi z casovych duvodu zustalo
jenom u prvnich pokusu. Kazdopadne jsem tam udelal detekci ukonceni podle
d2U/dt a i na tom jednoduchem bastlu to fungovalo celkem dobre, pro
zajimavost mrknete na http://www.bohousek.com/duffa/nabijeni/, uz jsem to
sem kdysi posilal. Pokud bych to nekdy dodelaval, tak rozhodne bych trval na
2 ficurach, a to jednak nezavisla detekce pro jednotlive clanky (to vas jako
modelare asi neoslovi) a rizeni nabijeciho proudu primo z MCU (a uzivatelsky
nastavitelne).

Mozna se k tomu nakonec jeste nekdy vratim, protoze jsem shodou okolnosti
minuly tyden koupil v GME nabijecku MW3278, pac jsem chtel jsem nejakou
vicekanalovou nabijecku, abych nemusel porad hlidat parovani clanku (doted
jsem pouzival bastl s U2705B). No a hned prvni clanky, ktery jsem v ni
zkusil (Sanyo 1700mAh z GESu - nabijeni cca 0,9C), se rozpalily skoro do
bila (temer 60 stupnu!), druha sada to stejne, tak jsem pojal podezreni, ze
to blbe vypina. Takze jsem si zmeril nabijeci krivku a ta je jak vino,
vypina to spravne (pri poklesu napeti cca 10mV), ale clanky se zacinaji
pekne zahrivat uz behem toho zaverecneho vzrustu napeti, evidentne by to
chtelo driv snizit nabijeci proud. A zrovna jak na potvoru techhle topnych
telisek mam doma nejvic... :-))

Dusan Dolezal