Je specialni nabijeci obvod CCS9620 a spol. jen PIC16F628?

RV vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Květen 23 13:20:46 CEST 2005

Zdravim,

o vikendu jsem postavil nabijec ze zakoupene nabijecky od p.Polivky s cipem
CCS9310B2 a jelikoz jsem patral jak to cele funguje a porovnaval jsem
vsechno mozne vychazi mi z toho ze to je PIC16F627 nebo 628. Zatim se zda ze
sedi pinout uplne nachlup http://www.bticcs.com/9620sl.htm .

Jen jsem nevedel jak muze tenhle PIC bez AD merit napeti na baterii
(vytahujou se ze meri impedanci clanku a podle toho ukoncujou nabijeni), ale
podle DS http://www.bticcs.com/data/9620sl-6.pdf (viz strana 7 zapojeni s AC
napajenim) se mi zda ze cele mereni funguje na principu integratoru a
vyuziva se preklapeni komparatoru uvnitr PICu a tudiz AD se nekonna.

Mohl by mi nekdo chytrejsi a zbehlejsi v analogovych zapojenich pomoct
objasnit jak to cele funguje? Mam na mysli vetev s IC2A a IC2B. Moc by mi to
pomohlo. Asi pak zacnu experimentovat se svoji verzi SW :-)

RadekCX - http://rvsoft.wz.cz