Fwd: Zdroj 12V 8A

Danhard danhard@volny.cz
Pondělí Květen 23 11:45:23 CEST 2005

Nebyl by lepsi hlidat ty provozni podminky, a pri podpeti to vypnout, kdyz
to ten zdroj a MB neumi ?
Dtto by musel umet ten predregulator z vyssiho napajeni.
12V pro MB je taky jen napajeni step-down menice procesoru, to by melo take
zvladnout vetsi toleranci, pod tech 8V ale nemusi byt dobre vybuzeny spinaci
FETy a upece se to.

Danhard
========================
Ty mame ted (deseticlanek), udajne (nebyl jsem u toho) po vybiti pod
8V zdroj pro epie, co prodava Alzasoft usmahne sebe i motherboard.
Detaily vi lide, co ted zrovna nekde cestuji...

> predpokladam ze ano, to ostatni musite vedet sam). Jinak je pochopitelne
> mozne pouzit takovych clanku vic a zaradit step-down menic, je jich

To je jedna z moznosti, kterou uvazujeme, ale samozrejme cim
tolerantnejsi provedeni, tim lip (melo by to byt netechnicka obsluha -
programator tolerant.... :)

Dik
KR