Fwd: Zdroj 12V 8A

Kamil Rezac krezac@gmail.com
Pondělí Květen 23 11:31:03 CEST 2005

On 5/23/05, Jirka <zaloha@volny.cz> wrote:
> Nepisete vubec nic o tom, jak dlouho to ma vydrzet, jaka je pouzitelna
> vaha/rozmery...atd.

Co na to mam napsat jineho, nez "primerene" ;) Ja bych tomu rikal
podruzne detaily, pokud je to v rozumnyh mezich. Zatim jde spis o
koncept nez o napasovani do konkretni krabice.

> Mozna by bylo reseni pouzit primo skutecne tvrde NiCd clanky (napr.
> Sanyo RC2000 ci RC2400), za urcitych okolnosti by nemusela byt nutna

Ty mame ted (deseticlanek), udajne (nebyl jsem u toho) po vybiti pod
8V zdroj pro epie, co prodava Alzasoft usmahne sebe i motherboard.
Detaily vi lide, co ted zrovna nekde cestuji...

> predpokladam ze ano, to ostatni musite vedet sam). Jinak je pochopitelne
> mozne pouzit takovych clanku vic a zaradit step-down menic, je jich

To je jedna z moznosti, kterou uvazujeme, ale samozrejme cim
tolerantnejsi provedeni, tim lip (melo by to byt netechnicka obsluha -
programator tolerant.... :)

Dik
KR