Fwd: Zdroj 12V 8A

Kamil Rezac krezac@gmail.com
Pondělí Květen 23 08:58:27 CEST 2005

Dobre rano na zacatku pracovniho tydne ;)

Preposilam dotaz od naseho vrchniho robotickeho vizionare, predem dik za rady...

Jeste doplnim, ze to zatim neni svazane s nejakym existujicim HW,
takze bateriove vybaveni se da zvolit prakticky libovolne (v ramci
moznosti ;)

Dik
KR

PS: Nas tym na Eurobotu pohorel (resp. opet pohorel motherboard),
rychnovaci obsadili skvele druhe misto, tak jim timto blahopreju...