Časový modul TD30 220V, 0,8s ... zapojenie

Honza jan.kuba@seznam.cz
Neděle Květen 22 21:23:03 CEST 2005

Jasne , Juro, me to nevadi, ale jsou taci, kterim se pak spatne radi
prispevky a maj v tom proste bordel.
Me zas treba vadi, ze ma kazdej jinak hodiny na PC a treba od nekoho mi
stale chodi mejly z roku 1971 - a radi se mi do fronty dle datumu uplne
nahoru.
Jak jsem psal, me to neva, ale jsou taci, co si na poradek potrpi!
Honza
PS: CS film uz jede na CZlinku ( bohuzel pouze bile karty) na ID54 si
nikdo neskrtne.
A CT1 a 2 je nove v baliku Uxx.Uz koukas? Bin do 6010 ti poslu, jestli
chces.Opravneni staci basic.