OT: Obili hladovejicim (was RE: Domaci automatizacevytapeni)

turby@chips.cz turby@chips.cz
Neděle Květen 22 14:20:31 CEST 2005

Zdravim,

 blbe taky je kdyz se nachaji u zatepleneho baraku s okny 1.1 tyden
 otevrena okna a venu je petatricet, to pak zase to teplo nechce pekne
 dlouho mrcha ven a neda se tam zit :o)

 to tak zemni kolektor a ventilaci, ale to jde v panelaku zrealizovat
 jeste hure :o)))

--
 turby@chips.cz