Domaci automatizace

Marek Pavlu marekpavlu@mybox.cz
Neděle Květen 22 01:57:29 CEST 2005

Zdravim,

U mne povery urcite nenajdete, tak kde lezi jadro me VIRY, navic jsem psal:
"Nicmene jsem trosku nebyl nadsen tim, ze tu kolovaly zminky..."
a tim bylo jasne, ze jsem s kralikem nikdy nic nedelal, jinak bych si toho
vsiml :). Stejne tak jsem nerekl, ze Kralik je k nicemu, nebo Ethernut
jedina cesta ke svetlu:). Nevim proc se bavime porad dokola o projektu
Ethernut jako celku nebo o modulech Charon? Ja jsem prece nikde vubec
nezminil vyuziti nejakych existujicich komercnich modulu. Stejne tak jsem se
domnival, ze mluvim jasne o vyuziti jen casti projektu Ethernut. Opakuji
opet, ze jsem zminil projekt Ethernut hlavne kvuli RTOSu, protoze na to byla
zavedena otazka a tomu, ze vyuzit jen holy Nut/OS s dvojici svabu(MCU/SRAM)
lze a muze si to udelat kazdy, kdo ma zajem.

Opravdu se s Vami nechci a hlavne nemuzu(ani jsem to nedelal) prit o tom, co
ma jake vyhody, kdyz Kraliky neznam, tak proc se handrkujeme na urovni
Ethernut vs. Kralik, kdyz mne primarne slo jen o cast projektu Ethernut a od
zacatku jsem to i rikal?

S pozdravem,
		Marek Pavlu