OT: Obili hladovejicim (was RE: Domaci automatizace vytapeni)

turby@chips.cz turby@chips.cz
Sobota Květen 21 18:03:06 CEST 2005

Zdravim,

 no nevim, ja to osobne chapal jako mirne nadnesene shrnuti soucasneho
 stavu a ne osobni nazor pisatele na vec.

 Navic pokud to nekomu vadi, tak at s tim neco udela. Proc Vy
 neposilate svuj cely plat do chudych zemi? Jen reci a skutek utek. A
 prosim nepiste, ze jste pred peti lety koupil plysoveho somalce za
 20kc v nejake sbirce. Tyhle reci fakt miluju...

--
 turby@chips.cz