Domaci automatizace

Marek Pavlu marekpavlu@mybox.cz
Pátek Květen 20 21:35:30 CEST 2005

Zdravim,

//
// Takze to mam chapat tak, ze Ethernut/NutOS/akykolvek (RT)OS je moznost
// ako riesit problematiku kurenia v ostrovnom rezime; bez
//
[M.P.]

Ale to jsem nenapsal. Rikam jen tolik, ze to lze pouzit pro nejaky
slozitejsi modul, ale stejne tak to klidne zvladne byt na kazdem z modulu:).

// No, kedze asi si pod "kurenim" predstavujeme podobne siroku problematiku
// z podobneho mnozstva uhlov pohladu ako samotna DA, je mozne, ze by sa
// urcita skupina uloh strednej zlozitosti takto riesit dala (hm. dost
// nicnehovoriace, ale chcem tym povedat, ze na nahradu jedneho termostatu
// sa mi to zda komplikovane a na nahradu kompletnej regulacie v kazdej
// miestnosti od faktorov ako pritomnost ludi apod. zasa malo).
[M.P.]

Tak jste adept na vyuziti portu pro ARM, ktery mi byl otlucen o hlavu,
jakozto vykonove nadsazena volba:))).

 Samozrejme
// sa mylit mozem/mylievam sa.
//
// Jaj, a nie je mi jasne, co mi vlastne nejake OS pomoze.
//
[M.P.]

Je to stejne druh otazky, jako kdyz se zacinajici programator v C++ pta, na
co, ze to potrebuje ty objekty, kdyz to zvladne s funkcemi? Proste to
setri(prace s UARTem, pameti, casem,...) cas nebo umozuje logictejsi navrh
programu(je rozdil, jestli naflakate deset smycek s n-rozhodobvani do sebe
nebo si vytvorite deset threadu, ktere budou resit vzajemnou prioritu
vykonavani a tim i stav vystupu). U obou pripadu pak setrite cas. Nicmene
neni to uplne zadarmo, musite nejaky ten cas utratit na nauceni se se
slozitejsim RTOS pracovat...

// Ale ak mi nieco uniklo a za nieco sa treba ospravedlnit,
[M.P.]

Takztez se dopredu omlouvam, za co jsem se jiz omluvil a ospravedlnuji, co
jsem jiz ospravedlnil:))).

// tak sa tymto
// padom ospravedlnujem a na zmierenie pozyvam na pivo (ak teda nezdielate
// nazor Vaseho expremiera na slovenske piva).
//
[M.P.]
Ja nejak moc pivu neholduji a jak (ne)spravy Cech tvrdim, ze v nich nevidim
rozdil, z kazdeho uplauji na zachod stejne:).

// (smajlikovia podla vlastneho vyberu)
//
// wek
[M.P.]

S pozdravem,
		Marek pavlu
---
avast! Antivirus: Odchozi zprava cista.
Virova databaze (VPS): 0520-3, 19/05/2005
Testovano: 20.5.2005 16:57:23