Domaci automatizace

Marek Pavlu marekpavlu@mybox.cz
Pátek Květen 20 21:35:30 CEST 2005

Zdravim,

Uzasna dedukce pane Jirko, nicmene si vzpominam na stesky o tom, ze neco
jako open source projekt domaci automatizace neexistuje a bez nejakeho
zavedeni standardu a tim nutnosti si o tom pokecat v teoreticke rovine to
hold takto i zustane. Vetsina rozumnych lidi nejsou maniaci zas takovi, aby
sli do neceho, co je naprosto nekoncepcni:)).
Problem teto, dosud pramalo konstruktivni, debaty je v tom, ze je taaak moc
demokraticka a vede se o dosti slozite věci, která ma fungovat po radu let,
na kterou se kladou dosti zvlastni naroky a ktera musí vcetne snadneho
vyvoje v budoucnu take umoznit i inovace soucastkove zakladny atd...
Ted to promichejte ruznymi odbockami typu centralizovany/decentralizovany
system, sitovani/nesitovani, protokol atd.,..., ...
Kdyby takovymto zivelnym zpusobem se delalo vsechno, tak nejspis neco jako
pocitacove site jeste neexistuje a nejaka automatizace by byla na hony
vzdalena k realizaci:))).

PS: To, jestli za mnou je, ci neni nekde videt nejaky kus prace, jak te
prakticke casti, tak te teoreticke(jakozto budouci fyzik alespon vim, ze bez
ni to proste dnes nejde), to prosim ponechte tem, kteri mne osobne znaji.
Nevim cim to, ale Vy to nejste, nic ve zlem:)))).

S pozdravem,
		Marek Pavlu