Domaci automatizace - zhrnutie variant

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pátek Květen 20 16:27:25 CEST 2005

MK wrote:
> Jestli si to udelas na DIN listu, nebo pritlucene hrebikem na haluz
> z javoru je v pripade ad hoc reseni asi celkem jedno :-))))))
>
> Ale vazne, vyhody - v obecne rovine v tom, ze po mechanicke strance
> bude uchyceni jednotne a u standardnich prvku je zajistena zamenost
> mezi ruznymi vyrobci. Zaroven to bude i slusne na pohled :-)))
> A aaz to pride okukovat revizak, dostanes par kladnych bodu navic

Mno, kedze mam voci 230V rozhodne vacsi respekt nez moji synovia, som si
tak naivne myslel, ze si urobim len CMS(*) ako krabicu, z ktorej bude
liezt hruby kabel alebo za hrst tenkych kablov do rozvodne, kde su
silove prvky (ktore som nemienil riesit, a preto sa stale pytam, kde
kupim slusny ale lacny, nejako lahko digitalne riadeny dimmer).

Takze v rozvodni to bude na DIN liste ci javorovej haluzi ani nie tak
podla mojich predstav ale podla cloveka od fachu co ja nie som; a CMS(*)
som si predstavoval... napr. ako PC case s pasivnym ISA backplanom
(vsetko kupitelne resp. najditelne v srote).

wek

(*) CMS ne-PC typu, modulovity.

PS. Husie krky su tam kam usudil elektrikar ze ich treba dat, proste
nebolo v mojich dusevnych ani telesnych silach to riesit. Ale faktom je
ze ich je dost vela.
PS2. Dufam ze nezabudnem dat na web foto z toho chuchvalca co trci zo
steny v mieste, kde by mal byt CMS. Stavbyveduci ked videl bol v soku,
varavi, ze take nevidel este ani vo fabrike :-)
PS3. Elektrikar iniciativne kupil skrinu ze by do nej vliezol manzelkin
milenec; hadam bude stacit - a to je len hlavny rozvadzac v garazi; CMS
je na poschodi a skrina tam este nie je.