Bezúdržbové aku.

Kalina Miroslav Miroslav.Kalina@pvt.cz
Pátek Květen 20 13:29:02 CEST 2005

Zdravím,
	běžel tady thread o olověných akumulátorech, chtěl bych na něj navázat a zeptat se na nabíjení bezúdržbových (asi gelových) akumulátorů, který prodávají třeba v GM.
	Nabíjejí se stejně jako olověné nebo je ta nabíjecí charakteristika jiná ? A jak je to s vybíjením, případně jestli mají nějaký paměťový efekt a jiné záludnosti, onehdá jsem chtěl jeden použít, ale nevěděl jsem, jak se to chová, tak jsem raději použil nabíjecí AA tužkovky, ale není to ono, jako mít special. aku.
	Takže bych byl povděčen za jakékoliv info od někoho, kdo s nimi má již nějaké zkušenosti nebo užitečné informace.
	Díky předem

	M. Kalina