nabijeni PB accu

Jiří Vojtek jiri.vojtek@ticketpro.cz
Pátek Květen 20 13:25:09 CEST 2005

Pozor,
uz jsem o tom jednou mluvil nelze upravit kazdy PC zdroj. Koupil jsem
asi pred pul rokem dva, u kterych byla veskera elektronika shrnuta do
jednoho zakaznickeho brouka, vcetne referenci a neslo s tim hnout ani
parem volu. Poznate ho podle toho, ze bere jako do ZV 3,3V
J. Vojtek

--

ing. Jiří Vojtek

manažer technické podpory

E: jiri.vojtek@ticketpro.cz

M:+420 777 719 681 | T: 234 704 234 | F: 234 704 224

TICKETPRO a.s. | Klimentská 1515/22 | 110 00 Praha 1

Chcete se bavit?

*TICKETPRO – VSTUPENKA DO SVĚTA ZÁBAVY*

www.ticketpro.cz