Domaci automatizace - zhrnutie variant

Tom Mazouch mazouch@ica.cz
Pátek Květen 20 10:22:55 CEST 2005

Mala Kobyla wrote:

> + Predelal jsem ABB Tanga na mikrospinac. Jestli mate zajem poslu fotku :)
> + Chromovana kovova deska velikosti vypinace a uvnitr "dotykovy senzor".
> + Nebo by to ani nemuselo byt kovove a stacilo by priblizeni na 0.5 cm.
>
> MK2
Vzpomnel jsem si na svuj dluh a pokusim se to napravit.
Fotky predelanych tang jsem placl na rv.ica.cz/TomM/tango. POZOR!
Surove, neorezane, neupravene, kazda pres mega! Chtel jsem s tim neco
udelat, ale nejak jsem se k tomu nedostal.
Zaroven bych se zeptal - na obrazcich 2 a 3 jsou dvojklapky, ktere drzi
pohromade. Nevite nekdo, kam na ne dnes jit? Zmizely a uz jsem je aspon
2 roky nikde nevidel.
Na obrazku 4-7 je starsi kus (mam dojem, ze historicky prvni) jeste s
neprorezanym cernym rameckem. Novejsi (obr. 2 a 3) jsem uz prorezal.
Ovladac lze montovat na povrch, ma hloubku cca 0.3-0.5mm (viz obr. 7).

  TomM

P.S. Jinak zajimava debata, docela se bavim, kdyz vidim, jak prochazite
zhruba stejnou soustavou (prevazne slepych a nesmyslnych) ulicek jako
tehdy ja :-).