Semach

Milan Horák stranger@tiscali.cz
Pátek Květen 20 08:22:21 CEST 2005

Dobrý den,

já měl na mysli to, že soudně podle mne vymůžete náhradu škod za stroje
ve formě jejich hodnoty po započtení amortizace a jelikož podle těch
videí co jsou na Vašem CD ty stroje nevypadaly zrovna nejnověji, tak
myslím, že na znovuvybavení firmy ta suma nebude ani zdaleka dostatečná.
Fuj to je ale dlouhá věta ;o)

Milan