Domaci automatizace - zhrnutie variant

Mala Kobyla Mala.Kobyla@seznam.cz
Čtvrtek Květen 19 18:09:14 CEST 2005

> KDE KUA ZOZENIEM TIE TLACITKA???
+ Predelal jsem ABB Tanga na mikrospinac. Jestli mate zajem poslu fotku :)
+ Chromovana kovova deska velikosti vypinace a uvnitr "dotykovy senzor".
+ Nebo by to ani nemuselo byt kovove a stacilo by priblizeni na 0.5 cm.

MK2

----- Original Message -----
From: "Jan Waclawek" <wek@evona.sk>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, May 19, 2005 5:20 PM
Subject: Re: Domaci automatizace - zhrnutie variant

Vynikajuca otazka; vlastne u mna hned druha po otazke KDE KUA ZOZENIEM
TIE TLACITKA???

U mna je odpoved jasna, schodistove a chodbove svetla maju privela
vypinacov a moznosti odkial a za akych okolnosti ich zapinat a vypinat.
Nechce sa mi potme smatrat, nech vyjdem z ktorejkolvek izby (navyse som
tusim zabudol v pivnici vypinac a prave mi robia omietky, takze to hadam
nejako patchnem cez iny vypinac, co na to povodne nebol mysleny - na
dvojklik alebo tak nejak :-) ).

Druhe miesto su svetla pred a okolo garaze a v predsieni a okolo domu,
ktore chcem automaticky zazinat podla smeru prechadzajuceho auta a ludi
vo vztahu k snimacom alarmu a vypinacu v garazi a v predizbe a na
podstienke (gangu). Tieto ma zmysel zhasat urcity cas po odchode
automaticky, ale tiez chcem mat moznost, aby zostali zazate trvalo apod.atd.

Pochopitelne som si uz pri tej prilezitosti nechal natahat kable aj
inam; ale vacsina svetiel a vypinacov je aj tak nadrotovana konvencne.

Sekundarny jav je, ze chcem mat hracicku.

wek