OT: Semach

Saša Svobodová svobodova.alex@seznam.cz
Čtvrtek Květen 19 17:09:35 CEST 2005

Hezký den,

    já bych také přispěla, nemůžu moc, ale každý grošík se hodí. Ty
fotky jsou docela dost otřesné ...

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz
   mobilni mail: svobodova.alex@mujoskar.cz - max 120 znaků !!!

            ICQ:  260 344 186

Milan Horák wrote:

>Zdar :o)
>
>Jistě všichni znáte firmu Semach. Dnes jsem dostal email, že od
>včerejšího rána z ní není nic než spáleniště a tak mne napadlo,
>nedalo-li by se jim nějak, aspoň symbolicky pomoci. Sám nemám stříbrňáků
>moc nazbyt, ale klidně bych byl ochoten nějakou částkou přispět, kdyby
>se někdo ujal organizování sbírky.
>
>Milan

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava mozna cista :))
Virova databaze (VPS): 0520-1, 17.05.2005
Testovano: 19.5.2005 17:09:43