Domaci automatizace - zhrnutie variant

Mala Kobyla Mala.Kobyla@seznam.cz
Čtvrtek Květen 19 16:32:26 CEST 2005

>Vobec nie; rozdiel je v zranitelnosti cez siet; najma ak je to zbernica.

Plus minus stale to same je celkem relativni oznaceni:) Chtel jsem jen rici,
ze  pokud si k porovnavani vezmete svetla a jeste vsechno stahnete do
rozvadece, tak je to plus minus stale to same.

var 1) dva moduly centimetr vedle sebe
var 2) dva moduly centimetr vedle sebe + CMS hned vedle
var 3) nemuzu slouzit
var 4) jeden modul a hned vedle CMS

Muzete vest nekonecne spory co je lepsi a nikam se nedostanete. Topeni to je
jiny kafe :)

Tady se nekolikrat mluvilo o zranitelnosti sbernice. Zijete snad v iglu? Pri
obleve se vam obnazuje instalace? Tahate snad instalaci cik cak, aby vrtani
bylo ruskou ruletou? Nerozumim o jake zranitelnosti mluvite?

MK2