OT: Obili hladovejicim (was RE: Domaci automatizace vytapeni)

hwkonfera hwkonfera@seznam.cz
Čtvrtek Květen 19 13:55:30 CEST 2005

Protoze extenzivni hospodareni dava prilis vysoke hektarove vynosy a nadto,
chte-nechte, se bude EU muset (a je to prirozene ...) postupne diferencovat
mezi zemedelsky prirozene silnejsim jihem a slabsim severem, bude se situace
resit tak, ze se plochy zacnou osivat technickymi obilovinami. Koneckoncu
nejvetsi vyrobna technickeho ethanolu z techto obilovin (priznivce whiskey
musim zklamat :) ) pro motorova paliva v EU ma vyrust prave v CR (Litvinov)
a byvaly Sevreocesky kraj, dnes minimalne obdelavany, ma k tomuto ucelu
slouzit.

Hezky den, Simon Cihelnik

Zdravim,
 jasne, melo byt 0.5 milionu :o) tedy presneji to cislo jsem slysel
 ted nekdy na CRO, nikde jsem to neoveroval :o) Stejne je to hodne
 kdyz to neni kam dat :o)