OT: Obili hladovejicim (was RE: Domaci automatizace vytapeni)

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Čtvrtek Květen 19 13:22:31 CEST 2005

> prebytek tusim 5 miliard  tun obili (v CR 0.5 miliardy)
To jste trochu prehnal (radove) v dobe letosni sklizne bude v CR zhruba
1.5milionu tun lonskeho obili. Pro predstavu byvaly Sovetsky svaz {ten velky
za Brezneva) mel rocni sklizen vsech obilovit cca 240 milionu tun.
Nebo jinak, z hektaru lze sklidit prumerne 6.5t psenice, tj. 5mliard tun
psenice sklidite z 7.692.307 km2 osete plochy a to je i na sovecke
traktorysty co orali jednu brazdu cely tyden kapku dost :-)

>studii na tema lide/rasy/nabozenstvi co provadel nejaky kanadsky profesor
(a na jehoz zaklade byl vyhozen nebot se cernochum nelibil vysledek) maji
cernosi nejnizsi prumerne IQ (ba dokonce jeste nizsi nez cikani!).

Tomu rikam slovo do pranice, ale vazne nemyslim si, ze existuje vazba mezi
rasou a inteligenci, ale existuji jiste geneticke predpoklady, dal us to je
o prostredi, ale to fakt patri na jiny server.