A3/A4 tiskarny, plotry a dalsi vraky

Dusan Dolezal dolezal@zoner.com
Čtvrtek Květen 19 11:52:23 CEST 2005

Tak v Brne mame uz nekolikrat zminovany Recom, zrovna nedavno tam kolega
kupoval nejake jehlickove Epsonky kvuli motorkum za nejake symbolicke penize
(tusim ze snad 50 korun), na to by snad i v tom krouzku slozili, mozna by
jim to pro podobne ucely nechali i levneji. Onehda se vedla diskuze, jestli
je neco podobneho v Praze, ale uz si nevzpominam, jake z toho bylo resume.

Dusan Dolezal