Domaci automatizace

MK info@mcu.cz
Čtvrtek Květen 19 10:07:17 CEST 2005

> Takze srovnavate nesrovanatelne, ja se vubec nebavil o srovnavani vykonu
> pri
> prenosech pres Ethernet, protoze jsem hned na zacatku rekl, ze lze vyuzit
> jen ten OS, coz mam pocit, ze Kralik zadny OS nema.
> Stejne tak si prosim povsimnete, ze ja jsem nebyl ten, kdo pouziti
> nejakeho
> OS navrhnul jako první, jen jsem ukazal konkretnim smerem:).

Opravdu se omlouvam, ale pres mou vrozenou slusnost musim konstatovat ze
kecate :-))))
Pouze vznasim kriticke pripominky proti pouziti neceho, co neprinese jediny
pozitivni efekt.

1)
Nikde jem nenapsal jedine slovo o vykonu pri prenosech po Ethernetu :-))))

2)
Nedejte na pocity :-))
Kralik samozrejmne OS ma, respektive muzete jej volitelne pouzit.

3)
Pokud oklestim Ethernut o Ethernet, tak mi zustane pouze ATmega128, 32kB
SRAM
a nejaky nevyuzity balast okolo - nac mam tedy vubec nejaky Ethernut
pouzit??

4)
NUT OS asi duvodem pro pouziti Ethernutu nebude - sorry, ale ten mohu
naprosto
bezproblemu pouzit na libovolnem HW, pripadne mohu sahnou po rade jinych
RTOSu.

5)
Ethernut a ARM - muzete mi nejak rozumne vysvetlit nac ho v DA pouzijete
????

6)
Pokud pouziji Ethernut bez Ethernetu, tak mam 50% HW nepouziteho,
ale proste na te desce je - kdezto v pripade Kralika mi nic nebrani
pouzit moduly bez Ethernetu a pouze v pripade, kde Ethernet chci
je zamenit za modul s integrovanym Ethernetem.

Mezi nami devcaty - aplikaci, kde Rabbit zprostredkovava sledovani a
ovladani
baraku pres web jsem uz delal. Naprosto necekane jsem se k ni nechal
inspirovat
jinym existujicim projektem s Rabbitem dohledatelnym v siti.

Mimochodem, Ethernut sleduji od jeho vzniku par sitovych aplikaci jsem
udelal,
ale pohrichu zadnou s Ethernutem - duvod je velice prosty a nekolikrat jste
ho
sam zminil - cena, pohodlnost a rychlost vytvoreni aplikace :-)))))))

V kazdem pripade se ale v pripade Ethernutu, Rabbita, ARMu jiz bavime o
nadstavbovych
soucastech DA, pripadne o konkretnim rizeni toho, ktereho subsystemu

>PS: Spojeni "socka na Styxu" je hodne Vas, klasika, takze Vy jste mne
>tentokrate neprekvapil:(((.

Ja uz malokoho prekvapim :(((
V posledni dobe snad jedine tim, ze se mi zacinaji trochu libit PIC18 (ale
jen trochu)

S pozdravem
MK